Zmiany w systemach informatycznych Uniwersytetu, w związku ze zmianą nazwy

Szanowni Państwo, Wykładowcy i pracownicy administracyjni Uniwersytetu AFM

w związku ze zmianą nazwy uczelni informujemy, iż od dnia 12 września 2024 uległy zmianie:

– sposób logowania przez Centralny System Logowania. W chwili obecnej logując się do systemu CSL należy podać pełną nazwę użytkownika wraz z domeną uafm.edu.pl np. jnowak@uafm.edu.pl (hasła pozostały bez zmian);

– „pracownicza” domena pocztowa w usłudze Microsoft 365 – „365-afm.edu.pl” została zamieniona na domenę „uafm.edu.pl”, co oznacza, że dotychczasowe adresy email w domenie „@365-afm.edu.pl” mają obecnie postać „@uafm.edu.pl” np. jnowak@uafm.edu.pl, wszystkie dane znajdujące się na dotychczasowych kontach zostały przeniesione. Poczta wysyłana pod stary adres (@365-afm.edu.pl) będzie dochodziła na nowy adres (@uafm.edu.pl)

– w przypadku użytkowania aplikacji np. Microsoft Teams należy wylogować się i ponownie zalogować nowymi danymi na wskazanym urządzeniu;

„pracownicza” domena pocztowa „afm.edu.pl” działa bez zmian (np. jnowak@afm.edu.pl);

– zmianie uległy adresy stron internetowych: strony i portalu Uniwersytetu, systemu EOD, stron wydziałowych, stron działów, strony BIP. Zmiana polega na zmianie domeny ka.edu.pl na uafm.edu.pl. Przykład: nazwa waisp.ka.edu.pl zmieniła się na waisp.uafm.edu.pl.
Zmiana na razie nie dotyczy strony Działu rekrutacji, strony Centrum Studiów Podyplomowych, strony platformy e-learningowej, strony Akademickiego Biura Karier

W razie pytań prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy: https://portal.uafm.edu.pl/formularz-kontaktowy

Dla Studentów, w procesie logowania, nie zaszły żadne zmiany.

pozdrawiamy, Dział IT Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego